Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160961
Назва: Економіко-математичне моделювання ефективності рекламної діяльності
Автори: Пістунов, І. М.
Тищенко, І. В.
Ключові слова: моделювання;ефективність рекламної кампанії;ступінь інформованості;оптимальний момент припинення;чистий прибуток
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Пістунов І. М. Економіко-математичне моделювання ефективності рекламної діяльності / Пістунов І. М., Тищенко І. В. // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2018. – № 22. – С. 489-493.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160961
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки та економічної кібернетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TyschI-страницы-3-7.pdf565,41 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.