Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160985
Назва: Формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства
Автори: Володарчук, Д. Р.
Дубєй, Ю. В.
Ключові слова: маркетинг;маркетингова діяльність;управління
Дата публікації: 2022
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Володарчук Д. Р. Формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства / Володарчук Д. Р., Дубєй Ю. В. // Тиждень студентської науки - 2022 : матеріали 77 студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 16-20 травня 2022 року) – Дніпро : НТУ «ДП», 2022. – С. 429-430
Короткий огляд (реферат): Маркетингова діяльність підприємства спрямована на те, щоб досить обґрунтовано, враховуючи попит ринку, встановлювати поточні і, головне, довгострокові (стратегічні) цілі, шляхи їх досягнення та реальні джерела ресурсів господарської діяльності, визначати асортимент і якість продукції, її пріоритети, оптимальну структуру виробництва і бажаний прибуток.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160985
Розташовується у зібраннях:СЕКЦІЯ - ЕКОНОМІКА І УПРАВЛІННЯ У ПРОМИСЛОВОСТІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zvit-2022-429-430.pdf345,97 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.