Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161013
Назва: Концепція оптимізації продажу товарів, які споживаються сезонно
Автори: Пістунов, І. М.
Ключові слова: сезонне споживання продукції;оптимізація продажу сезонних товарів;розрахунок обсягу продаж
Дата публікації: 2009
Видавництво: ДрукАрт
Бібліографічний опис: Пістунов І. М. Концепція оптимізації продажу товарів, які споживаються сезонно / Пістунов І. М. // Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці : матеріали І міжнародної науково-методичної конференції, 1-4 квітня 2009 року, Чернівці. – Чернівці : ДрукАрт, 2009. – С. 315-316.
Короткий огляд (реферат): Значна кількість продукції має сезонне споживання. Це не тільки продукти харчування, але й будівельні матеріали, послуги, фінансові операції тощо. Для прогнозування сезонних процесів було застосовано модель. За допомогою такої моделі періодичних економічних процесів раніше було отримано прогнозуючі моделі cпоживання палива енергогенеруючою компанією, потоку замовлень на підприємство зв’язку, залежність прибутку приватного підприємства від свого попереднього значення, виконано ефективне прогнозування інфляції на 2008 рік.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161013
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки та економічної кібернетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf83,45 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.