Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161025
Назва: Оптимальний вибір рекламних заходів
Автори: Пістунов, І. М.
Авраменко, С. В.
Ключові слова: рекламна діяльність;статистичні методи;рівень узгодженості експертних оцінок;коефіцієнт конкордації Кенделла
Дата публікації: 2019
Видавництво: КНЕУ
Бібліографічний опис: Пістунов І. М. Оптимальний вибір рекламних заходів / Пістунов І. М., Авраменко С. В. // ЦИФРОВА ЕКОНОМІКА : матеріали ІІ Національної наук.-метод. конф., м. Київ, 17-18 жовтня 2019 р. – Київ : КНЕУ. – С. 592-595.
Короткий огляд (реферат): Основним напрямом удосконалення рекламної діяльності вважається винайдення рекламних прийомів, які дозволяють збільшити споживання продукції, що рекламується. Спочатку було проведено дослідження витрат на рекламу підприємств різних типів. Дослідження показало, що ці витрати, складаючи 0,5-6,7% від доходів, можуть складати значну частку від прибутку ( до 26%).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161025
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки та економічної кібернетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pistunov_4.pdf158,27 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.