Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161162
Назва: Теоретичні основи управління конкурентоспроможністю продукції
Автори: Панібог, Д. Ю.
Богач, К. С.
Ключові слова: конкурентоспроможність;основи управління
Дата публікації: 2022
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Панібог Д. Ю. Теоретичні основи управління конкурентоспроможністю продукції / Панібог Д. Ю., Богач К. С. // Тиждень студентської науки - 2022 : матеріали 77 студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 16-20 травня 2022 року) – Дніпро : НТУ «ДП», 2022. – С. 501-502
Короткий огляд (реферат): Конкурентоспроможність продукції – це наявність у продукції таких переваг, які для споживача в момент вибору мають більшу цінність, ніж у аналогічної продукції інших виробників. Тобто, це максимальна задоволеність потреб споживачів та відповідність вимогам обраного ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161162
Розташовується у зібраннях:СЕКЦІЯ - ЕКОНОМІКА І УПРАВЛІННЯ У ПРОМИСЛОВОСТІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zvit-2022-501-502.pdf264,16 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.