Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161506
Назва: Розробка стратегії інтернаціоналізації малого бізнесу шляхом модернізації виробництва
Автори: Мачульська Наталія Володимирівна
Дата публікації: чер-2022
Короткий огляд (реферат): 63 сторінки, 6 рисунків, 8 таблиць, 2 додатки, 35 використаних джерел. МАЛИЙ БІЗНЕС, ГЕОДЕЗИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ, ЕФЕКТИВНІСТЬ, ЕКОНОМІЧНА ДІАГНОСТИКА. Об’єкт дослідження – є процес забезпечення ефективного стратегічного управління підприємницькою діяльністю в сфері геодезичної діяльності. Предмет дослідження – є теоретичні та практичні засади управління малим підприємством. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та аналіз внутрішньодержавного і зовнішнього ринку, розробка стратегії по підвищенню ефективності діяльності приватного підприємства у сфері геодезії і подальшої його інтернаціоналізації. Методи дослідження – метод систематизації, порівняння, аналітичний, графічний. Отримані результати. У першому розділі розкрито аналіз стану малого підприємництва в Україні. Визначено вирішення проблем та перспектив розвитку галузі. У другому розділі була складена загальна характеристика діяльності малого приватного підприємства ПГЦ «Азимут», проведено аналіз діяльності компанії на підставі економічної діагностики, розглянуто шляхи і перспективи модернізації виробництва. У третьому розділі побудовано загальну стратегію щодо модернізації та подальшої інтернаціоналізації бізнесу, прораховані економічні показники, створені порівняльні графіки, проведено дослідження сегментів і ринку та наведено напрями удосконалення ефективності стратегічної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161506
Розташовується у зібраннях:2021-2022 навчальний рік



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.