Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161507
Назва: Підвищення ефективності діяльності підприємства сфери послуг
Автори: Сипало Юлії Юріївни
Дата публікації: чер-2022
Короткий огляд (реферат): 61 сторінка пояснювальної записки, 13 рисунків, 11 таблиць, 42 використаних джерел. СФЕРА ПОСЛУГ, ТУРИСТИЧНІ ПОСЛУГИ, ПІДПРИЄМСТВО, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ, ЕФЕКТИВНІСТЬ, ЕКОНОМІЧНА ДІАГНОСТИКА, ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ Об’єкт дослідження – є процес забезпечення ефективного управління підприємницькою діяльністю в сфері туристичного бізнесу. Предмет дослідження – є теоретичні та практичні засади управління підприємством сфери послуг. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та аналізі туристичних послуг з точки зору стратегії підвищення ефективності діяльності підприємства. Методи дослідження – метод систематизації, порівняння, аналітичний, графічний. Отримані результати. У першому розділі розкрито аналіз стану сфери послуг та туристичної галузі в Україні. Визначено вирішення проблем та перспектив розвитку галузі. У другому розділі була складена загальна характеристика діяльності туристичного підприємства, здійснено аналізу діяльності та економічна діагностика. У третьому розділі розробені пропозиції щодо підвищенню ефективності діяльності підприємства сфери туристичних послуг, за рахунок переорієнтування в поствоєнний період на внутрішніх та в’їзних туристів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161507
Розташовується у зібраннях:2021-2022 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сипало Ю.Ю._КР.rar289,97 kBUnknownПереглянути/Відкрити
Сипало Ю.Ю._КР.pdf191,24 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
ПрезентаціяСипало076-18-1.pptx6,2 MBMicrosoft Powerpoint XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.