Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161590
Назва: Обґрунтування бізнес-моделі українського футбольного клубу
Автори: Мітченка Єгора Олександровича
Ключові слова: БІЗНЕС-МОДЕЛЬ, РОЗВИТОК БІЗНЕСУ, ФУТБОЛЬНИЙ БІЗНЕС, СПОНСОРСТВО, МОНЕТИЗАЦІЯ ФУТБОЛЬНОГО КЛУБУ, ПЕРСПЕКТИВИ УКРАЇНСЬКОГО ФУТБОЛУ
Дата публікації: чер-2022
Короткий огляд (реферат): Об'єкт дослідження – процес обґрунтування напрямів розвитку бізнесу. Предмет дослідження – чинники та способи розвитку футбольному бізнесу. Мета роботи – визначити напрям і способи для розвитку футбольного бізнесу. Методи дослідження: узагальнення та систематизації; горизонтальний та вертикальний аналіз; аналітичний; графічний. Отримані результати. У першому розділі: проаналізовані теоретичні засади управління розвитком бізнесу та створення бізнес моделі. У другому розділі: проаналізовано споживачів футбольного клубу, визначено цінність пропозиції, а також визначено моделі монетизації футбольного бізнесу і досліджено способи інвестування у спортивний бізнес. У третьому розділі: розробка формування взаємовідносин з клієнтами. Визначення ключових робіт, ресурсів та партнерів. Оцінка структури витрат на утримання футбольного клубу. Прикладна цінність: створює підґрунтя для створення нових вітчизняних футбольних клубів та подальшого розвитку їх бізнесу. Сфера використання результатів: діяльність суб’єктів, що виконують управління футбольним бізнесом і розвивають спортивно-розважальну галузь  
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161590
Розташовується у зібраннях:2021-2022 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МітченкоЄО_076-18з-1.rar968,47 kBUnknownПереглянути/Відкрити
МітченкоЄО_076-18з-1.pdf185,55 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.