Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162021
Назва: Дослідження маркетингових комунікацій Інтернет-магазину на ринку послуг
Автори: Чопик, Єлизавета
Ключові слова: КОМУНІКАЦІЇ, ПРОСУВАННЯ, АСОРТИМЕНТ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ, МАРКЕТИНГ, РИНОК ПОДАРУНКІВ.
Дата публікації: 13-січ-2020
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність та просування Інтернет-магазину Chocoberry_dnepr, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження інструментів просування в мережі Instagram, ставлення споживачів до інструментів комунікацій, сегментування споживачів. Метою дослідження є виявлення маркетингових інструментів комунікацій Інтернет-магазину. Об’єктом дослідження є маркетингові комунікації Інтернет-магазину у соціальній мережі. Кваліфікаціина робота має тіснии зв’язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення та маркетинговою товарною політикою. Висновки, пропозиціі щодо розвитку об’єкта дослідження: визначення стратегічних напрямків розвитку Інтернет-магазина, удосконалення астортимету товарів та інструментів просування мережі. У роботі використано такі методи досліджень: статистичнии метод, опитування, метод експертних оцінок, конкурентнии аналіз, аналіз конкуренто спроможності, IFAS-аналіз, PEST- аналіз, EFAS-аналіз, SWOT-аналіз.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162021
Розташовується у зібраннях:2020 рік випуску маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чопик.pdf2,28 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.