Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162066
Назва: Формування ефективного товарного асортименту підприємства
Автори: Огнєва, Анастасія
Ключові слова: ТОВАР, ТОВАРНИЙ АСОРТИМЕН, ТОВАРНА ПОЛІТИКА, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, СПОЖИВЧІ ВПОДОБАННЯ, АСОРТИМЕНТ.
Дата публікації: 11-чер-2021
Короткий огляд (реферат): Пояснювальна записка: 94 с., 18 рис., 15 таб., 1 дод., 40 джерел. В даній кваліфікаційній роботі було вдосконалено товарний асортимент закладу громадського харчування. Об’єкт дослідження – комерційна діяльність підприємства під назвою «Superhero café» (Юридична назва ФОП «Левчук В. Ю.»), яке знаходится в центральному районі міста Дніпро. Мета кваліфікаційної роботи – вивчення теоретичних аспектів аналізу та формування товарного асортименту підприємства і розробка заходів щодо вдосконалення товарного асортименту ФОП «Левчук В. Ю.». У роботі використано такі методи наукових досліджень, як: системний аналіз (аналіз ефективності функціонування підприємства), застосування абсолютних і відносних величин, аналіз і синтез (при виробленні шляхів вдосконалення товарного асортименту підприємства), EFAS-аналіз, IFAS-аналіз, SWOT-аналіз, метод попарних порівнянь, розрахунково- конструктивний, графічні прийоми (при ілюстрації аналітичної інформації). Кваліфікаційна робота напряму взаємопов’язана з виконаною переддипломною практикою на підприємстві ФОП «Левчук В. Ю.»
Опис: Пояснювальна записка: 94 с., 18 рис., 15 таб., 1 дод., 40 джерел. В даній кваліфікаційній роботі було вдосконалено товарний асортимент закладу громадського харчування. Об’єкт дослідження – комерційна діяльність підприємства під назвою «Superhero café» (Юридична назва ФОП «Левчук В. Ю.»), яке знаходится в центральному районі міста Дніпро. Мета кваліфікаційної роботи – вивчення теоретичних аспектів аналізу та формування товарного асортименту підприємства і розробка заходів щодо вдосконалення товарного асортименту ФОП «Левчук В. Ю.». У роботі використано такі методи наукових досліджень, як: системний аналіз (аналіз ефективності функціонування підприємства), застосування абсолютних і відносних величин, аналіз і синтез (при виробленні шляхів вдосконалення товарного асортименту підприємства), EFAS-аналіз, IFAS-аналіз, SWOT-аналіз, метод попарних порівнянь, розрахунково- конструктивний, графічні прийоми (при ілюстрації аналітичної інформації). Кваліфікаційна робота напряму взаємопов’язана з виконаною переддипломною практикою на підприємстві ФОП «Левчук В. Ю.»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162066
Розташовується у зібраннях:2021 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Огнєва.pdf1,19 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.