Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162143
Назва: Комплекс маркетингу підприємства та його інструментальна структура
Автори: Мурзіна, Ганна
Ключові слова: МАРКЕТИНГ, КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ, МАРКЕТНГ МІКС, СТРАТЕГІЯ, Б’ЮТІ РИНОК, САЛОН КРАСИ
Дата публікації: 10-чер-2022
Короткий огляд (реферат): Пояснювальна записка: 70 с., 12 рис., 34 табл., 5 додатків, 55 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретико-методичні підходи до сутності комплексу маркетингу підприємства та його інструментальної структури на прикладі салону краси «Blond Bar». Об’єкт розроблення: маркетингова діяльність салону краси «Blond Bar». Мета кваліфікаційної роботи: дослідження теоретико-методичних підходів до сутності комплексу маркетингу підприємства та його інструментальної структури на прикладі салону краси «Blond Bar». Положення, що захищаються: дослідження основних підходів показало, що комплекс маркетингу – це певні параметри, які знаходяться у сукупності та формують процес маркетингової діяльності підприємства. Змінюючі дані параметри, можна досягти високого рівня задоволення потреб споживачів товарами або послугами підприємства. Інформація щодо впровадження (за наявності): Результати дослідження будуть використані у діяльності салону краси «Blond Bar» задля підвищення ефектиності діяльності та покращення задоволеності споживачів. Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані підприємствах, що відносяться до б’юті сфери України. Робота має застосування у сфері системи комплексного маркетингу в б’юті сфері. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у просуванні косметологічних послуг на ринок, що сприяє загальному покращенню настрою та здоров’я жінок. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: розробка заходи щодів підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства. У роботі використано такі методи досліджeнь: статистичний мeтод, анкeтування, якісний мeтод, мeтод eкспeртниx оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.
Опис: Пояснювальна записка: 70 с., 12 рис., 34 табл., 5 додатків, 55 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретико-методичні підходи до сутності комплексу маркетингу підприємства та його інструментальної структури на прикладі салону краси «Blond Bar». Об’єкт розроблення: маркетингова діяльність салону краси «Blond Bar». Мета кваліфікаційної роботи: дослідження теоретико-методичних підходів до сутності комплексу маркетингу підприємства та його інструментальної структури на прикладі салону краси «Blond Bar». Положення, що захищаються: дослідження основних підходів показало, що комплекс маркетингу – це певні параметри, які знаходяться у сукупності та формують процес маркетингової діяльності підприємства. Змінюючі дані параметри, можна досягти високого рівня задоволення потреб споживачів товарами або послугами підприємства. Інформація щодо впровадження (за наявності): Результати дослідження будуть використані у діяльності салону краси «Blond Bar» задля підвищення ефектиності діяльності та покращення задоволеності споживачів. Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані підприємствах, що відносяться до б’юті сфери України. Робота має застосування у сфері системи комплексного маркетингу в б’юті сфері. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у просуванні косметологічних послуг на ринок, що сприяє загальному покращенню настрою та здоров’я жінок. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: розробка заходи щодів підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства. У роботі використано такі методи досліджeнь: статистичний мeтод, анкeтування, якісний мeтод, мeтод eкспeртниx оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162143
Розташовується у зібраннях:2022 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мурзіна.pdf933,08 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.