Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162144
Назва: Формування digital-комунікацій підприємства на ринку будівельних матеріалів
Автори: Найда, Олена
Ключові слова: МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, DIGITAL-КОМУНІКАЦІЇ, МАРКЕТИНГ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ, КОМУНІКАЦІЙНІ МОДЕЛІ
Дата публікації: 10-чер-2022
Короткий огляд (реферат): Пояснювальна записка: 94 с., 47 рис., і 20 табл., 5 додатків, 36 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства на ринку будівельних матеріалів. Проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) середовище підприємства. Проведено маркетингове дослідження на предмет визначення задоволеності клієнтів маркетинговими комунікаціями підприємства. Об’єкт кваліфікаційної роботи: маркетингова комунікаційна політика підприємства. Предмет кваліфікаційної роботи: застосування digital-інструментів для реалізації комунікаційної стратегії. Мета кваліфікаційної роботи: дослідити маркетингову комунікаційну політику підприємства та надання рекомендацій щодо покращення digital-взаємодії споживачів з підприємством на ринку будівельних матеріалів. Положення, що захищаються: дослідження задоволеності клієнтів каналами комунікації дозволило виявити рекомендації щодо поліпшення маркетингових digital-комунікацій, а саме: вдосконалення соціальних мереж та розробка сайту, для підвищення конверсії. Інформація щодо впровадження (за наявності): результати дослідження будуть використані підприємством «Green Line» задля покращення маркетингової комунікаційної політики підприємства. Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаною курсовою роботою з маркетингового стратегічного управління. Результати роботи можуть бути використані компаніями, що займаються продажом будівельних матеріалів. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у формуванні комунікаційних digital-інструментів для підвищення конверсії продажу. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: потрібно вдосконалити соціальні мережі компанії та розробити сайт, для забезпечення збільшеної конверсії з етапу перегляду товару до покупки товару. У роботі використано такі методи досліджень: метод експертних оцінок (IFAS-аналіз при оцінці факторів внутрішнього середовища підприємства; EFAS-аналіз при оцінці факторів зовнішнього середовища підприємства); методи маркетингових досліджень (кабінетні дослідження; метод опитування); статистичні методи (частотний аналіз та аналіз спрягованості при аналізі результатів маркетингового дослідження); SWOT-аналіз при проведенні аналізу підприємства.
Опис: Пояснювальна записка: 94 с., 47 рис., і 20 табл., 5 додатків, 36 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства на ринку будівельних матеріалів. Проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) середовище підприємства. Проведено маркетингове дослідження на предмет визначення задоволеності клієнтів маркетинговими комунікаціями підприємства. Об’єкт кваліфікаційної роботи: маркетингова комунікаційна політика підприємства. Предмет кваліфікаційної роботи: застосування digital-інструментів для реалізації комунікаційної стратегії. Мета кваліфікаційної роботи: дослідити маркетингову комунікаційну політику підприємства та надання рекомендацій щодо покращення digital-взаємодії споживачів з підприємством на ринку будівельних матеріалів. Положення, що захищаються: дослідження задоволеності клієнтів каналами комунікації дозволило виявити рекомендації щодо поліпшення маркетингових digital-комунікацій, а саме: вдосконалення соціальних мереж та розробка сайту, для підвищення конверсії. Інформація щодо впровадження (за наявності): результати дослідження будуть використані підприємством «Green Line» задля покращення маркетингової комунікаційної політики підприємства. Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаною курсовою роботою з маркетингового стратегічного управління. Результати роботи можуть бути використані компаніями, що займаються продажом будівельних матеріалів. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у формуванні комунікаційних digital-інструментів для підвищення конверсії продажу. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: потрібно вдосконалити соціальні мережі компанії та розробити сайт, для забезпечення збільшеної конверсії з етапу перегляду товару до покупки товару. У роботі використано такі методи досліджень: метод експертних оцінок (IFAS-аналіз при оцінці факторів внутрішнього середовища підприємства; EFAS-аналіз при оцінці факторів зовнішнього середовища підприємства); методи маркетингових досліджень (кабінетні дослідження; метод опитування); статистичні методи (частотний аналіз та аналіз спрягованості при аналізі результатів маркетингового дослідження); SWOT-аналіз при проведенні аналізу підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162144
Розташовується у зібраннях:2022 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Найда.pdf2,47 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.