Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162147
Назва: Вивчення факторів, що впливають на споживчий вибір унікальних промислових послуг
Автори: Плахтій, Валерія
Ключові слова: УНІКАЛЬНІ ПРОМИСЛОВІ ПОСЛУГИ, МАРКЕТИНГОВІ ФАКТОРИ, СПОЖИВЧИЙ ВИБІР, МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ, АСОРТИМЕНТ ПОСЛУГ
Дата публікації: 10-чер-2022
Короткий огляд (реферат): Мета кваліфікаційної роботи – обґрунтування програми маркетингового впливу на споживчий вибір унікальних промислових послуг. Об’єкт дослідження – поведінка споживача в умовах інноваційної трансформації ринку промислових послуг. Предмет дослідження – методи маркетингового впливу на споживчий вибір унікальних промислових послуг. Методи дослідження – методи експертних оцінок, методи анкетування, АВС-аналіз, XYZ-аналіз, EFAS-аналіз, IFAS-аналіз, SWOT-аналіз, матриця Томпсона і Стрікланда, 7Р-аналіз, PEST-аналіз, матриця ЕТОМ. Результати дослідження – проаналізовано маркетингову діяльність типового промислового підприємства, що працює в умовах трансформації ринку; визначено загрози та можливості для розвитку промислового підприємства; досліджено особливості поведінки споживачів на промисловому ринку; Положення, що захищаються – програма маркетингового впливу на поведінку споживача на ринку промислових унікальних послуг. Апробація результатів – Winter School «Transition to sustainable consumption and production: the business management context». Thematic Session 5: The Involvement of Citizens in Matters Relating to Environmental Sustainability Взаємозв’язок з іншими роботами – були використані фундаментальні теоретичні положення, принципи, методи та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами у галузі унікальних товарів та послуг, поведінки споживачів та промислового маркетингу. Інформація щодо впровадження – результати дослідження будуть використані ТОВ ТГ «Альбатрос» задля розробки його маркетингової політики. Соціально-економічна ефективність роботи – запропонована програма маркетингового впливу на споживчий вибір спрямована на задоволення потреб споживачів на ринку унікальних послуг, також програма сприяє популяризації послуги плазмова різка на українському промисловому ринку.
Опис: Мета кваліфікаційної роботи – обґрунтування програми маркетингового впливу на споживчий вибір унікальних промислових послуг. Об’єкт дослідження – поведінка споживача в умовах інноваційної трансформації ринку промислових послуг. Предмет дослідження – методи маркетингового впливу на споживчий вибір унікальних промислових послуг. Методи дослідження – методи експертних оцінок, методи анкетування, АВС-аналіз, XYZ-аналіз, EFAS-аналіз, IFAS-аналіз, SWOT-аналіз, матриця Томпсона і Стрікланда, 7Р-аналіз, PEST-аналіз, матриця ЕТОМ. Результати дослідження – проаналізовано маркетингову діяльність типового промислового підприємства, що працює в умовах трансформації ринку; визначено загрози та можливості для розвитку промислового підприємства; досліджено особливості поведінки споживачів на промисловому ринку; Положення, що захищаються – програма маркетингового впливу на поведінку споживача на ринку промислових унікальних послуг. Апробація результатів – Winter School «Transition to sustainable consumption and production: the business management context». Thematic Session 5: The Involvement of Citizens in Matters Relating to Environmental Sustainability Взаємозв’язок з іншими роботами – були використані фундаментальні теоретичні положення, принципи, методи та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами у галузі унікальних товарів та послуг, поведінки споживачів та промислового маркетингу. Інформація щодо впровадження – результати дослідження будуть використані ТОВ ТГ «Альбатрос» задля розробки його маркетингової політики. Соціально-економічна ефективність роботи – запропонована програма маркетингового впливу на споживчий вибір спрямована на задоволення потреб споживачів на ринку унікальних послуг, також програма сприяє популяризації послуги плазмова різка на українському промисловому ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162147
Розташовується у зібраннях:2022 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПлахтійВалерія.pdf3,24 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.