Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162149
Назва: Вивчення факторів зовнішнього впливу на купівельну поведінку споживачів товарів В2С сегменту
Автори: Пожитько, Максим
Ключові слова: ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, БУДІВЕЛЬНІ МАТЕРІАЛИ, САНТЕХНІКА, ФАКТОРИ ЗОВНІШНЬОГО ВПЛИВУ
Дата публікації: 10-чер-2022
Короткий огляд (реферат): Пояснювальна записка: 104 с., 13рис., 20 табл., 3 додатків, 31 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано фактори зовнішнього впливу на купівельну поведінку споживачів товарів В2С сегменту а також проаналізовано внутрішнє та зовнішнє сeрeдовищe підприємства. Були проведені маркетингові дослідження зовнішніх факторів які впливають на поведінку споживачів, з метою визначення на що звертає увагу клієнт при виборі товарів магазину. Об’єкт розроблення: виступає процес дослідження факторів зовнішнього впливу на поведінку споживача товарів B2C – сегменту будівельних матеріалів та сантехніки магазину ПП «Бріма» Мета кваліфікаційної роботи: Полягає у вивченні споживчих оцінок асортименту магазину «ПАЙПЕР» ПП «Бріма», а саме відповіді на такі питання як на що звертає увагу клієнт при виборі товарів магазину. Положення, що захищаються: стратегія, яка полягає у фокусуванні на зовнішні фактори, які впливають на поведінку споживача для підвищення раціонального застосування фінансів магазину стосовно вибору пріоритетів до товарів в асортименті. Інформація щодо впровадження: у маркетинговій діяльності ПП «Бріма», а саме використання висновків з маркетингових досліджень та результатів фінансової звітності. Взаємозв’язок з іншими роботами: кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового стратегічного планування. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах В2С сегменту України. Робота має застосування у сфері маркетингу поведінки споживача. Соціально- економічна ефективність роботи полягає у визначанні поведінкових критеріїв зовнішнього впливу на товари будівельних матеріалів та сантехники. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта роботи: удосконалення методів та процедур процесу дослідження зовнішнього впливу на поведінку споживача товарів В2С сегменту на ринку будівельних матеріалів та сантехніки. У роботі використано такі методи досліджень: статистичний мeтод, анкeтування, якісний мeтод, метод експертних оцінок, IFAS-аналіз, EFAS- аналіз, SWOТ-аналіз. У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, анкетування, якісний методи, фокус-група, методи експертних оцінок, IFAS-аналіз, PEST-аналіз, EFAS-аналіз, SWOТ-аналіз.
Опис: Пояснювальна записка: 104 с., 13рис., 20 табл., 3 додатків, 31 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано фактори зовнішнього впливу на купівельну поведінку споживачів товарів В2С сегменту а також проаналізовано внутрішнє та зовнішнє сeрeдовищe підприємства. Були проведені маркетингові дослідження зовнішніх факторів які впливають на поведінку споживачів, з метою визначення на що звертає увагу клієнт при виборі товарів магазину. Об’єкт розроблення: виступає процес дослідження факторів зовнішнього впливу на поведінку споживача товарів B2C – сегменту будівельних матеріалів та сантехніки магазину ПП «Бріма» Мета кваліфікаційної роботи: Полягає у вивченні споживчих оцінок асортименту магазину «ПАЙПЕР» ПП «Бріма», а саме відповіді на такі питання як на що звертає увагу клієнт при виборі товарів магазину. Положення, що захищаються: стратегія, яка полягає у фокусуванні на зовнішні фактори, які впливають на поведінку споживача для підвищення раціонального застосування фінансів магазину стосовно вибору пріоритетів до товарів в асортименті. Інформація щодо впровадження: у маркетинговій діяльності ПП «Бріма», а саме використання висновків з маркетингових досліджень та результатів фінансової звітності. Взаємозв’язок з іншими роботами: кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового стратегічного планування. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах В2С сегменту України. Робота має застосування у сфері маркетингу поведінки споживача. Соціально- економічна ефективність роботи полягає у визначанні поведінкових критеріїв зовнішнього впливу на товари будівельних матеріалів та сантехники. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта роботи: удосконалення методів та процедур процесу дослідження зовнішнього впливу на поведінку споживача товарів В2С сегменту на ринку будівельних матеріалів та сантехніки. У роботі використано такі методи досліджень: статистичний мeтод, анкeтування, якісний мeтод, метод експертних оцінок, IFAS-аналіз, EFAS- аналіз, SWOТ-аналіз. У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, анкетування, якісний методи, фокус-група, методи експертних оцінок, IFAS-аналіз, PEST-аналіз, EFAS-аналіз, SWOТ-аналіз.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162149
Розташовується у зібраннях:2022 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пожитько.pdf2,69 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.