Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162195
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГололоб, Наталія Андріївна-
dc.date.accessioned2023-02-14T19:21:04Z-
dc.date.available2023-02-14T19:21:04Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.citationГололоб Н.А. Управління асортиментом виробничого підприємства (за матеріалами ПрАТ «Київхліб») / Гололоб Н.А. – Д. : НТУ «ДП», 2022. – 83 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162195-
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення виступає процес управління асортиментом виробничого підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо управління асортиментом виробничого підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: з’ясовано особливості маркетингового управління товарним асортиментом виробничого підприємства; визначено особливості асортиментної концепції підприємства; розглянуто аналіз ефективності управління асортиментом підприємства; досліджено стан та основні тренди розвитку хлібопекарської промисловості України; надано загальну характеристику діяльності ПрАТ «Київхліб»; проаналізовано конкурентне оточення підприємства; оцінено фактори зовнішнього середовища; оцінено внутрішнє конкурентне середовище підприємства; зроблено економічний аналіз діяльності ПрАТ «Київхліб»; оптимізовано управління асортиментом ПрАТ «Київхліб» на підставі проведеного аналізу.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення виступає процес управління асортиментом виробничого підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо управління асортиментом виробничого підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: з’ясовано особливості маркетингового управління товарним асортиментом виробничого підприємства; визначено особливості асортиментної концепції підприємства; розглянуто аналіз ефективності управління асортиментом підприємства; досліджено стан та основні тренди розвитку хлібопекарської промисловості України; надано загальну характеристику діяльності ПрАТ «Київхліб»; проаналізовано конкурентне оточення підприємства; оцінено фактори зовнішнього середовища; оцінено внутрішнє конкурентне середовище підприємства; зроблено економічний аналіз діяльності ПрАТ «Київхліб»; оптимізовано управління асортиментом ПрАТ «Київхліб» на підставі проведеного аналізу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectАСОРТИМЕНТ, ТОВАРНИЙ АСОРТИМЕНТ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, ABC- XYZ-АНАЛІЗuk_UA
dc.titleУправління асортиментом виробничого підприємства (за матеріалами ПрАТ «Київхліб»)uk_UA
dc.title.alternativeManagement of the range of production enterprise (based on the materials of Private JSC "Kyivkhlib")uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2021-2022 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титул_Гололоб_на сайт.pdf340,99 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Д_Гололоб.rar40,56 MBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.