Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162215
Назва: Удосконалення діяльності підприємства шляхом впровадження нового продукту (за матеріалами ТОВ «Цех і Ко»)
Інші назви: Improving the company's activities through the introduction of a new product (based on the materials of LLC "Tsekh and Co.")
Автори: Мартиненко, Валентин Віталійович
Ключові слова: ПЛАНУВАННЯ, НОВИЙ ВИД ПРОДУКТУ, КРЕАТИВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Дата публікації: чер-2022
Бібліографічний опис: Мартиненко В.В. Удосконалення діяльності підприємства шляхом впровадження нового продукту (за матеріалами ТОВ «Цех і Ко») / В.В. Мартиненко. – Д. : НТУ «ДП», 2022. – 91 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2022. Об’єкт розроблення – процес удосконалення діяльності підприємства шляхом впровадження нового продукту. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення діяльності підприємства шляхом впровадження нового продукту. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: з’ясовано особливості планування виведення на ринок нового продукту; визначено особливості застосування креативного підходу для удосконалення діяльності підприємства; розглянуто формування креативного потенціалу для стимулювання інноваційної діяльності; проаналізувано інноваційної діяльності промислових підприємств України в контексті успішної реалізації інноваційних проєктів; розглянуто загальну характеристику діяльності ТОВ «Цех і Ко» та його конкурентного оточення; проаналізовано техніко-економічних показників діяльності ТОВ «Цех і Ко»; проаналізовано фінансові показники діяльності ТОВ «Цех і Ко»; визначено основні етапи розробки нового товару на ринку аксесуарів для автомобілів; виявлено витрати, джерела фінансування розробки і впровадження у виробництво нового аксесуару для автомобіля та оцінити ефективність
Опис: Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2022. Об’єкт розроблення – процес удосконалення діяльності підприємства шляхом впровадження нового продукту. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення діяльності підприємства шляхом впровадження нового продукту. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: з’ясовано особливості планування виведення на ринок нового продукту; визначено особливості застосування креативного підходу для удосконалення діяльності підприємства; розглянуто формування креативного потенціалу для стимулювання інноваційної діяльності; проаналізувано інноваційної діяльності промислових підприємств України в контексті успішної реалізації інноваційних проєктів; розглянуто загальну характеристику діяльності ТОВ «Цех і Ко» та його конкурентного оточення; проаналізовано техніко-економічних показників діяльності ТОВ «Цех і Ко»; проаналізовано фінансові показники діяльності ТОВ «Цех і Ко»; визначено основні етапи розробки нового товару на ринку аксесуарів для автомобілів; виявлено витрати, джерела фінансування розробки і впровадження у виробництво нового аксесуару для автомобіля та оцінити ефективність
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162215
Розташовується у зібраннях:2021-2022 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титул_Мартиненко В._на сайт.pdf325,81 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Д_Мартиненко В.rar46,41 MBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.