Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162410
Назва: Реклама книг та промоція читання: креативна складова у комунікації
Автори: Мямліна, А. В.
Ключові слова: реклама книг;промоція читання;креативна складова;комунікації
Дата публікації: 2022
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Мямліна А. В. Реклама книг та промоція читання: креативна складова у комунікації / Мямліна А. В. // Молодь: наука та інновації : матеріали 10-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 23–25 листопада 2022 р. – Дніпро : НТУ ДП, 2022. – С. 391-393
Короткий огляд (реферат): Креативу у рекламі присвячено достатньо літератури, проте дискусії з цього приводу не вщухають у наукових та професійних колах. Креатив у рекламі дозволяє компаніям виділитися на фоні конкурентів, донести повідомлення до цільової аудиторії та пробитися крізь інформаційний шум. За допомогою яскравих креативів у рекламі можна підвищити конверсії, тобто перетворити глядачів реклами на клієнтів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162410
Розташовується у зібраннях:Секція 13 – Економіка і управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник матеріалів 2022-391-393.pdf352,35 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.