Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162522
Назва: Технології вимірювання освітньої якості в закладах фахової передвищої освіти
Автори: Коміссарова, І. В.
Коміссаров, Ю. О.
Козинець, І. І.
Ключові слова: сучасна освіта;вища освіта;оцюнювання
Дата публікації: 2022
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Коміссарова І. В. Технології вимірювання освітньої якості в закладах фахової передвищої освіти / Коміссарова І. В., Коміссаров Ю. О., Козинець І. І. // Молодь: наука та інновації : матеріали 10-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 23–25 листопада 2022 р. – Дніпро : НТУ ДП, 2022.- С. 401-403
Короткий огляд (реферат): В системі сучасної освіти існують певні критерії та елементи, за якими повинні відповідати результати навчання вищої освіти для забезпечення їх якісного оцінювання та які можна застосувати і до здобувачів фахової передвищої освіти. Відповідно до рекомендацій [1] це: - формулювання, які треба чітко та зрозуміло окреслити щодо змісту вимог до здобувачів фахової передвищої освіти; - діагностичність, тобто об’єктивні визначення результатів, їх досягнення/ недосягнення; - вимірюваність, тобто існує спосіб і шкала для вимірювання, прямими або непрямими методами, рівнів досягнення складних результатів навчання; - формулювання побудовані відповідно до узгоджених правил. Отримуючи інформацію чи то якісну, чи то кількісну, необхідно мати її характеристику. Таку характеристику можна отримати на основі кваліметричного підходу, який передбачає кількісний опис якості предметів або процесів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162522
Розташовується у зібраннях:Секція 14 – Гуманітарні проблеми освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник матеріалів 2022-401-403.pdf353,25 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.