Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163667
Назва: Формування конкурентної стратегії підприємства
Автори: Лук’янченко, Анастасія Костянтинівна
Папіж, Юлія Сергіївна
Ключові слова: стратегія підприємства;конкурентоспроможність підприємства;формування стратегії підприємства
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавництво НТУ "ДП"
Бібліографічний опис: Лук’янченко А. К. Формування конкурентної стратегії підприємства / Лук’янченко Анастасія Костянтинівна, Папіж Юлія Сергіївна // Тиждень студентської науки – 2023 : матеріали 78-ої студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 24-28 квітня 2023 року). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 454-456.
Короткий огляд (реферат): Конкурентна стратегія - це спосіб отримання стійких конкурентних переваг підприємства шляхом конкурентної боротьби, задоволення різних і мінливих потреб покупців краще, ніж це роблять конкуренти. Конкурентні стратегії складаються з ряду підходів і напрямів, що розробляються керівництвом підприємства з метою досягнення як найкращих показників роботи в конкретній сфері діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163667
Розташовується у зібраннях:Економіка і управління у промисловості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тиждень студентської науки -2023-454-456.pdf620,08 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.