Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163671
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛуцюк, Артем Ігорович
dc.contributor.authorВаряниченко, Олена Володимирівна
dc.date.accessioned2023-06-21T11:30:23Z
dc.date.available2023-06-21T11:30:23Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationЛуцюк А. І. Обґрунтування управлінських рішень з формування набору елементів маркетинг-миксу для підприємства відповідно концепції «8Р» / Луцюк Артем Ігорович, Варяниченко Олена Володимирівна //Тиждень студентської науки – 2023 : матеріали 78-ої студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 24-28 квітня 2023 року). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 457-459.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163671
dc.description.abstractПовномасштабна війна росії проти України докорінно змінила наше життя від побуту до економіки, але українські товаровиробники продовжують реалізовувати умови для активного використання комплексної системи маркетингу та прийомів маркетингу в їх повсякденній діяльностіuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НТУ "ДП"uk_UA
dc.subjectмаркетинг-миксuk_UA
dc.subjectконцепції «8Р»uk_UA
dc.subjectуправлінське рішенняuk_UA
dc.titleОбгрунтування управлінських рішень з формування набору елементів маркетинг-миксу для підприємства відповідно концепції «8Р»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіка і управління у промисловості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тиждень студентської науки -2023-457-459.pdf430,81 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.