Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163671
Назва: Обгрунтування управлінських рішень з формування набору елементів маркетинг-миксу для підприємства відповідно концепції «8Р»
Автори: Луцюк, Артем Ігорович
Варяниченко, Олена Володимирівна
Ключові слова: маркетинг-микс;концепції «8Р»;управлінське рішення
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавництво НТУ "ДП"
Бібліографічний опис: Луцюк А. І. Обґрунтування управлінських рішень з формування набору елементів маркетинг-миксу для підприємства відповідно концепції «8Р» / Луцюк Артем Ігорович, Варяниченко Олена Володимирівна //Тиждень студентської науки – 2023 : матеріали 78-ої студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 24-28 квітня 2023 року). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 457-459.
Короткий огляд (реферат): Повномасштабна війна росії проти України докорінно змінила наше життя від побуту до економіки, але українські товаровиробники продовжують реалізовувати умови для активного використання комплексної системи маркетингу та прийомів маркетингу в їх повсякденній діяльності
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163671
Розташовується у зібраннях:Економіка і управління у промисловості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тиждень студентської науки -2023-457-459.pdf430,81 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.