Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163686
Назва: Мотивація працівників як найважливіший чинник ефективного управління в умовах туристичного ринку
Автори: Пальчун, Єгор Володимирович
Бондаренко, Людмила Анатоліївна
Ключові слова: мотивація праці;туристичний ринок;управлінське рішення
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавництво НТУ "ДП"
Бібліографічний опис: Пальчун Є. В. Мотивація працівників як найважливіший чинник ефективного управління в умовах туристичного ринку / Пальчун Володимирович, Бондаренко Людмила Анатоліївна // Тиждень студентської науки – 2023 : матеріали 78-ої студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 24-28 квітня 2023 року). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 470-472.
Короткий огляд (реферат): Проблема мотивації працівників не тільки не втрачає своєї актуальності протягом багатьох років, але й є ґрунтовною умовою успішного існування туристичного підприємства. Для ефективної мотивації працівника потрібно знати, що саме його стимулює. Якщо дізнатись які потреби або мотиви спонукають людину до діяльності, чого вона хоче досягти, виявити чинники переваги і розробити модель поведінки, що дозволяє найефективніше впливати на співробітників.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163686
Розташовується у зібраннях:Економіка і управління у промисловості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тиждень студентської науки -2023-470-472.pdf523,48 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.