Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163695
Назва: Теоретичні основи управління конкурентоспроможністю продукції підприємства
Автори: Соловей, Інна Сергіївна
Юденко, Вікторія Валеріївна
Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства;конкурентноздатность продукції;управління підприємством
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавництво НТУ "ДП"
Бібліографічний опис: Соловей І. С. Теоретичні основи управління конкурентоспроможністю продукції підприємства / Інна Сергіївна Соловей, Вікторія Валеріївна Юденко // Тиждень студентської науки – 2023 : матеріали 78-ої студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 24-28 квітня 2023 року). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 482-484.
Короткий огляд (реферат): Проблема підвищення конкурентоспроможності є вирішальною при забезпеченні виживання та прибутковості підприємства в ринкових умовах господарювання. Найперспективнішим шляхом підвищення якості продукції та забезпечення належного рівня конкурентоспроможності є управління ними. Управління якістю та конкурентоспроможністю є одним із найважливіших напрямків загального управління підприємством, яке визначає політику, цілі та відповідальність у цих сферах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163695
Розташовується у зібраннях:Економіка і управління у промисловості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тиждень студентської науки -2023-482-484.pdf419,86 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.