Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163774
Назва: Глобальні бренди у міжнародній маркетинговій діяльності ТНК
Автори: Кравченко, А. А.
Кривошеєва, К. Л.
Артеменко, А. В.
Ключові слова: глобальні бренди;міжнародна маркетингова діяльність;транснаціональних корпорацій (ТНК);глобалізація
Дата публікації: 2023
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Кравченко А. А. Глобальні бренди у міжнародній маркетинговій діяльності ТНК / Кравченко А. А., Кривошеєва К. Л., Артеменко А. В. //«Наукова весна» 2023 : матеріали 13-ої Всеукраїнської наук.-техн. конф. студ., аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 1-3 березня 2023 року– Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 441-443
Короткий огляд (реферат): Глобальні бренди стали невід’ємною складовою міжнародної маркетингової діяльності транснаціональних корпорацій (ТНК). Такі бренди є найбільш впізнаваними та популярними на світовому ринку, вони мають широку аудиторію споживачів та завдяки цьому дають можливість компаніям збільшити рівень власної конкурентоспроможності та здійснювати успішні продажі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163774
Розташовується у зібраннях:Секція «Маркетингові технології. Суспільні комунікації. Медіа-студії»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наукова_весна_2023-441-443.pdf325,62 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.