Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164691
Назва: Створення гри з процедурною генерацією поля на основі A* алгоритму у середовищі Unity
Автори: Латкін, Дмитро Олексійович
Ключові слова: ПРОЦЕДУРНА ГЕНЕРАЦІЯ, А* АЛГОРИТМ, UNITY, МОВА ПРОГРАМУВАННЯ C#
Дата публікації: 20-чер-2023
Бібліографічний опис: атестаційна робота бакалавра/ Латкін Д.О. - Дніпро 2023, 57с.
Короткий огляд (реферат): Об’єкт розробки: процедурно згенероване поле в середовищі Unity з використанням мови програмування С#. Мета роботи: вдосконалення методів процедурної генерації з використанням алгоритму пошуку А*. У вступі наведено інформацію про стан проблеми, здійснено аналіз та запропоновані кроки, які будуть вжиті під час створення проекту. В першому розділі наведені основні відомості та положення про існуючі алгоритми пошуку шляху в графі та проблеми, з якими може зіткнутися розробник при реалізації механізму процедурної генерації ігрового контенту. У другому розділі наведена теоретична складова проекту, який вирішує поставлену задачу, встановлені вимоги до розробки, розглянута реалізація А* алгоритму, обґрунтування проектних рішень, список проведених робіт та діаграма класів створюваної програми. У третьому розділі наведено практичне рішення поставленої задачі з процедурної генерації ігрового поля, а також розглянуті класи, з яких складається програма та методи цих класів, огляд готового проекту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164691
Розташовується у зібраннях:2022-2023 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЛаткінДО_126-19-1_ПЗ 3.pdf978,62 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.