Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164923
Назва: Дослідження поведінки споживача за допомогою методів машинного навчання
Автори: Говоруха, Андрій
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Мета роботи: підвищення ефективності роботи сайту маркетплейсу «Olist» за рахунок класифікації споживачів на основі їхніх відгуків щодо купленого товару.
Практична цінність роботи полягає в автоматизація процесу обробки зворотної реакції споживача, що зекономить грошові ресурси підприємства і дозволить перенаправити їх на вирішення виявлених проблем.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164923
Розташовується у зібраннях:2022-2023 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГоворухаА_бак124(2023).pdf4,42 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.