Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165003
Назва: | Кейс-метод як технологія навчання публічних службовців |
Автори: | Конотопцева, Ю. В. |
Ключові слова: | Кейс-метод;публічне управління;дидактичний засіб |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | ДРІДУ НАДУ |
Бібліографічний опис: | Конотопцева Ю. В. Кейс-метод як технологія навчання публічних службовців / Конотопцева Ю. В. // Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.-практ. конф., Дніпро, 21 грудня 2018 р. – Дніпро : ДРІДУ НАДУ, 2018. – С. 202-204 |
Короткий огляд (реферат): | Кейс-метод схожий на сучасний дидактичний концепт конструктивного вирівнювання (“constructive alignment”). Цей концепт було розроблено австралійським педагогом психологом Джоном Бігсом в 1996 році. Головна ідея цієї концепції полягає в тому, що методи викладання та навчання повинні залежати від бажаних результатів навчання. Кейс-метод має бути сконструйований таким чином, щоб студенти вчилися аналізу конкретних ситуацій прийняття рішень в політиці та управлінні. Одночасно повинно бути можливим оцінити заплановані результати навчання під час конкретного іспиту. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165003 |
Розташовується у зібраннях: | Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.-практ. конф., Дніпро, 21 грудня 2018 р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2018_6_2018_12_21_material_dums-202-204.pdf | 132,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.