Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165018
Назва: Розбудова інституційної спроможності комунікаційних підрозділів органів публічного управління у контексті впровадження маркетингових комунікацій
Автори: Збираник, Ю. В.
Ключові слова: маркетингові комунікації;публічне управління;перманентна трансформація;соціально-орієнтоване управління
Дата публікації: 2018
Видавництво: ДРІДУ НАДУ
Бібліографічний опис: Збираник Ю. В. Розбудова інституційної спроможності комунікаційних підрозділів органів публічного управління у контексті впровадження маркетингових комунікацій / Збираник Ю. В. // Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.-практ. конф., Дніпро, 21 грудня 2018 р. – Дніпро : ДРІДУ НАДУ, 2018. – С. 222-224
Короткий огляд (реферат): Інструменти маркетингової комунікації покликані підтримувати процеси публічного управління у напрямку забезпечення потреб та інтересів як окремих громадян та і усього суспільства. Публічне управління перебуває у стані перманентної трансформації, удосконалення у напрямку більшої відкритості до змін, до подальшої соціалізації, орієнтації на потреби громадян і суспільство. Соціально-орієнтоване управління стає першочерговим етапом розвитку публічного управління, та разом з тим, впровадження елементів маркетингових комунікацій, може стати викликом у процесі реформування публічного управління.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165018
Розташовується у зібраннях:Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.-практ. конф., Дніпро, 21 грудня 2018 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2018_6_2018_12_21_material_dums-222-224.pdf133,82 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.