Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165035
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисенко, О. О.-
dc.date.accessioned2023-10-09T06:57:11Z-
dc.date.available2023-10-09T06:57:11Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛисенко О. О. Управління з орієнтацією на результат як спосіб покращення надання управлінських послуг держслужбовцями / Лисенко О. О. // Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.-практ. конф., Дніпро, 21 грудня 2018 р. – Дніпро : ДРІДУ НАДУ, 2018. – С. 228-230uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165035-
dc.description.abstractСьогодні державна служба все більш глибше усвідомлює нагальну потребу вдосконалити свої управлінські системи, аби бути готовими до нових викликів, спричинених економічними та соціальними змінами, які відбуваються у державі та у світі. Можна виділити спільні характеристики реформ публічного сектору у різних країнах: застосування сучасних практик менеджменту, реформа бюджетного процесу та систем управління фінансами, орієнтація на потреби та преференції клієнтів, забезпечення участі зацікавлених сторін тощо. Управління з орієнтацією на очікувані результати діяльності є ключовою складовою реформ.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДРІДУ НАДУuk_UA
dc.subjectдержавна служба в Україніuk_UA
dc.subjectреформа публічного секторуuk_UA
dc.subjectнадання управлінських послугuk_UA
dc.subjectпитання активізації персоналуuk_UA
dc.titleУправління з орієнтацією на результат як спосіб покращення надання управлінських послуг держслужбовцямиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk35.08uk_UA
Розташовується у зібраннях:Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.-практ. конф., Дніпро, 21 грудня 2018 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2018_6_2018_12_21_material_dums-228-230.pdf164,3 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.