Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165035
Назва: Управління з орієнтацією на результат як спосіб покращення надання управлінських послуг держслужбовцями
Автори: Лисенко, О. О.
Ключові слова: державна служба в Україні;реформа публічного сектору;надання управлінських послуг;питання активізації персоналу
Дата публікації: 2018
Видавництво: ДРІДУ НАДУ
Бібліографічний опис: Лисенко О. О. Управління з орієнтацією на результат як спосіб покращення надання управлінських послуг держслужбовцями / Лисенко О. О. // Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.-практ. конф., Дніпро, 21 грудня 2018 р. – Дніпро : ДРІДУ НАДУ, 2018. – С. 228-230
Короткий огляд (реферат): Сьогодні державна служба все більш глибше усвідомлює нагальну потребу вдосконалити свої управлінські системи, аби бути готовими до нових викликів, спричинених економічними та соціальними змінами, які відбуваються у державі та у світі. Можна виділити спільні характеристики реформ публічного сектору у різних країнах: застосування сучасних практик менеджменту, реформа бюджетного процесу та систем управління фінансами, орієнтація на потреби та преференції клієнтів, забезпечення участі зацікавлених сторін тощо. Управління з орієнтацією на очікувані результати діяльності є ключовою складовою реформ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165035
Розташовується у зібраннях:Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.-практ. конф., Дніпро, 21 грудня 2018 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2018_6_2018_12_21_material_dums-228-230.pdf164,3 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.