Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165129
Назва: Формування нових бізнес-проєктів в сфері створення та торгівлі віртуальними активами
Автори: Ковтун Є.С.
Ключові слова: ВІРТУАЛЬНИЙ АКТИВ, ІНІЦІАЦІЯ БІЗНЕСУ, БІЗНЕС-ПРОЄКТ, NFT, NFT-КОЛЕКЦІЯ, ТОРГІВЛЯ, СТРАТЕГІЯ ПРОЄКТУ, КОМАНДА ПРОЄКТУ
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження – процес формування (ініціації та планування) нових бізнес-проєктів. Предмет дослідження – особливості бізнес-проєктів в сфері створення та торгівлі віртуальними активами. Методи дослідження: узагальнення та систематизації; горизонтальний та вертикальний аналіз; аналітичний; графічний. Отримані результати. У першому розділі: проаналізовані процеси ініціації нового бізнес-проєкту, розглянуті основні рекомендації експертів, щодо заснування інноваційного бізнес-проєкту. У другому розділі: проаналізована технологія NFT та оцінки моделі NFT бізнесу. Також, розглянутий досвід використання технології успішними брендами та взаємодія з ними. У третьому розділі: проаналізовані чинники успішності NFT-проєкту на прикладі двох власних проєктів та розглянуті пропозиції щодо планування стратегії та створення команди бізнес-проєкту NFT-колекції. Сфера використання результатів: Підприємці, інвестори, акціонери та інші зацікавленні сторони, які прагнуть зрозуміти переваги та проблеми, пов’язані з використанням віртуальних активів у сучасному бізнесі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165129
Розташовується у зібраннях:2022-2023 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ковтун Є.С._076-19-3.pdf164,51 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Ковтун Є.С._076-19-3.zip795,46 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.