Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165135
Назва: Комунікаційні інструменти формування іміджу території
Автори: Чикаренко, О.
Ключові слова: імідж територій;територія
Дата публікації: 2022
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Чикаренко О. Комунікаційні інструменти формування іміджу території / Олексій Чикаренко // Інноваційні інструменти забезпечення інвестиційного та інфраструктурного розвитку територій та громад : матеріали наук.-практ. конф. за міжнар. участю, м. Дніпро, 4 березня 2022 р. – Дніпро : НТУ ДП, 2022. – С. 206-208
Короткий огляд (реферат): В умовах постійних змін, що відбуваються сьогодні, процес інформаційно-комунікаційного забезпечення управління галузями, територіями, адміністративними одиницями, організаціями та іншими цільовими об’єктами (групами) набуває особливого значення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165135
Розташовується у зібраннях:Інноваційні інструменти забезпечення інвестиційного та інфраструктурного розвитку територій та громад : матеріали наук.-практ. конф. за міжнар. участю, м. Дніпро, 4 березня 2022 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2022_10_Інноваційні інструменти забезпечення-206-208.pdf319,78 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.