Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165240
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, Єлизавета-
dc.contributor.authorСтригуль, Лариса-
dc.date.accessioned2023-11-22T12:26:30Z-
dc.date.available2023-11-22T12:26:30Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКоваль Є. Особливості маркетингу в гостельно-ресторанному бізнесі / Коваль Єлизавета, Стригуль Лариса// Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення : матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 26–27 вер. 2023 р., м. Дніпро. – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 78-81.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165240-
dc.description.abstractБагато закладів готельно-ресторанного господарства здійснюють маленькі витрати на рекламні компанії, закривають маркетингові секції та перестають розвивати свою діяльність, через це втрачаючи наявних споживачів.Існують декілька основних етапів маркетингових процесів для саме підприємства готельно-ресторанного господарства, які допомагають визначити переваги суб’єктів готельно-ресторанного бізнесу та корисні моменти на будь-якому етапі розвитку бренду, починаючи з формування ідеї самого закладу та закінчуючи ребрендингом з розширенням.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectготельний бізнесuk_UA
dc.subjectресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectсегментація ринкуuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleОсобливості маркетингу в гостельно-ресторанному бізнесіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція 2. Інноваційні підходи у сфері готельно-ресторанної справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник І Всеукр.конференції-78-81.pdf232,53 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.