Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165265
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНестеренко, Єлизавета-
dc.contributor.authorБойко, Зоя-
dc.date.accessioned2023-11-23T11:43:44Z-
dc.date.available2023-11-23T11:43:44Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНестеренко Є. Впровадження технологій безконтактного обслуговування у сфері готельно-ресторанної діяльності / Нестеренко Єлизавета, Бойко Зоя // Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення : матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 26–27 вер. 2023 р., м. Дніпро. – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 91-92.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165265-
dc.description.abstractСфера готельно-ресторанного бізнесу є однією з найбільш інноваційних і швидко розвивається в сучасному світі. Розвиток технологій призвів до появи нових способів обслуговування гостей, які дозволяють підвищити комфорт, зручність і безпеку їх перебування в готелях і ресторанах. Одним з найважливіших трендів у сфері готельно-ресторанного бізнесу є впровадження технологій безконтактного обслуговування. Ці технології дозволяють гостям самостійно отримувати послуги без необхідності контактувати з персоналом закладу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectбезконтактне обслуговуванняuk_UA
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectінноваціяuk_UA
dc.titleВпровадження технологій безконтактного обслуговування у сфері готельно-ресторанної діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція 2. Інноваційні підходи у сфері готельно-ресторанної справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник І Всеукр.конференції-91-92.pdf247,22 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.