Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165277
Назва: Сучасні напрями підвищення якості обслуговування споживачів в туризмі
Автори: Ярославцева, Вікторія
Крапівіна, Галина
Ключові слова: туризм;туристична діяльність;споживачі
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Ярославцева В. Сучасні напрями підвищення якості обслуговування споживачів в туризмі / Ярославцева Вікторія, Крапівіна Галина // Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення : матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 26-27 вер. 2023 р., м. Дніпро. – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 62-64.
Короткий огляд (реферат): Коронавірусна інфекція надовго стає реальністю, що визначає глибокі структурні зміни в якості обслуговування споживачів в туризмі. Зокрема, значне скорочення туристичних потоків призводить до подорожчання туристичних сервісів, бо постачальники послуг вимушені збільшувати розцінки в умовах обсягів, що падають. Тому невдовзі туризм може стати прерогативою лише забезпеченої публіки, що подорожує. Хай й не в найближчій перспективі, долею туристів з доходом не вище середнього будуть віртуальні поїздки та екскурсії, що буде здійснюватися за допомогою спеціалізованих сайтів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165277
Розташовується у зібраннях:Секція 1. Екологічні та соціальні аспекти туристично-рекреаційної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник І Всеукр.конференції-62-64.pdf227,89 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.