Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165280
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПостол, Дмитро-
dc.contributor.authorЛюбчук, Ольга-
dc.date.accessioned2023-11-24T08:44:59Z-
dc.date.available2023-11-24T08:44:59Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПостол Д. Використання віртуальної реальності у готелях та ресторанах для поліпшення гостьового досвіду / Постол Дмитро, Любчук Ольга // Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення : матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 26–27 вер. 2023 р., м. Дніпро. – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 99-100.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165280-
dc.description.abstractДосвід гостей у ресторанах і готелях завжди був важливим елементом туристичної індустрії. Зміни та розвиток технологій створюють нові можливості для покращення цього досвіду. Використання віртуальної реальності (VR) – один з таких прикладів. У цій статті розглядаються різні способи використання VR для покращення клієнтського досвіду в ресторанах і готелях.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectвіртуальна реальністьuk_UA
dc.titleВикористання віртуальної реальності у готелях та ресторанах для поліпшення гостьового досвідуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція 2. Інноваційні підходи у сфері готельно-ресторанної справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник І Всеукр.конференції-99-100.pdf221,38 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.