Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165282
Назва: Вплив глобалізаційних процесів на розвиток туризму
Автори: Герасименко, Тетяна
Ключові слова: туризм;туристисчні послуги;туристичні послуги в міжнародній торгівлі
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Герасименко Т. Вплив глобалізаційних процесів на розвиток туризму / Герасименко Тетяна // Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення : матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 26-27 вер. 2023 р., м. Дніпро. – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 112-114.
Короткий огляд (реферат): Розвиток світового ринку послуг – це динамічний процес, який визначається широким спектром глобальних факторів, таких як технологічні інновації, економічні та політичні зміни, зростання міжнародної торгівлі та інші. Розвиток світового ринку послуг вимагає адаптації до глобальних тенденцій, вдосконалення технологій та надання високоякісних та конкурентоспроможних послуг на міжнародному рівні. В контексті міжнародної торгівлі «туристична послуга» визначається як будь-яка послуга, що надається туристам або подорожуючим в інших країнах чи на території, відмінній від їхньої домівки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165282
Розташовується у зібраннях:Секція 3. Економіка та управління в туристичному бізнесі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник І Всеукр.конференції-112-115.pdf273,5 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.