Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165289
Назва: Інноваційні технології в управлінні компанії сфери гостинності
Автори: Сокол, Каріна
Цвілий, Сергій
Ключові слова: індустрія гостинності;інновація
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Сокол К. Інноваційні технології в управлінні компанії сфери гостинності / Сокол Каріна, Цвілий Сергій // Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення : матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 26–27 вер. 2023 р., м. Дніпро. – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 100-102.
Короткий огляд (реферат): Інноваційна діяльність є комплексом загальнонаукових, управлінських, економічних та комерційних заходів, які призводять до інновацій. Важливо розуміти, що діяльність можна назвати інноваційною, якщо до неї вносяться нові знання, технології, досвід, прийоми і методи для отримання позитивного результату, який широко затребуваний у суспільстві. Визначити та зрозуміти інноваційну діяльність підприємства можна як сумісну роботу всіх працівників, які скеровуються на створення та використання нововведень. Інноваційна діяльність носить спільний або системний характер, яку утворює оточення та суб'єкти інноваційних технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165289
Розташовується у зібраннях:Секція 2. Інноваційні підходи у сфері готельно-ресторанної справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник І Всеукр.конференції-100-102.pdf230,28 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.