Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165293
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедорова, Анастасія-
dc.contributor.authorЯзіна, Вікторія-
dc.date.accessioned2023-11-24T09:38:32Z-
dc.date.available2023-11-24T09:38:32Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФедорова А. Імідж ресторану як фактор впливу на споживчий вибір / Федорова Анастасія, Язіна Вікторія // Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення : матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 26–27 вер. 2023 р., м. Дніпро. – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 104-105.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165293-
dc.description.abstractСучасна гастрономія переживає конкурентну боротьбу, де кожен ресторан прагне здобути увагу та лояльність клієнтів. Успіх закладів ресторанного господарства та інших підприємств і організацій певною мірою залежить від їхнього іміджу. Імідж компанії можна розглядати як її образ і репутацію в очах широкої громадськості. Він охоплює всі важливі аспекти, що інформують цільову аудиторію про діяльність і результати роботи компанії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectімідж компаніїuk_UA
dc.titleІмідж ресторану як фактор впливу на споживчий вибірuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція 2. Інноваційні підходи у сфері готельно-ресторанної справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник І Всеукр.конференції-104-105.pdf226,59 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.