Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165367
Назва: Кроссканальна стратегія комунікацій підприємства роздрібної торгівлі в умовах пандемії
Автори: Пономарьова, Вікторія
Ключові слова: КРОССКАНАЛЬНА СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ, RFM-АНАЛІЗ, ТОВАРИ ПОПЕРЕДНЬОГО ПОПИТУ
Дата публікації: 14-січ-2022
Короткий огляд (реферат): У поточній кваліфікаційній роботі виконаний аналіз ринку взуття та визначення сильних і слабких сторін підприємства. Додатково було проведено маркетингове дослідження споживачів, визначення мотивів при покупці споживачів для створення ефективної кроссканальної стратегії роздрібного магазину товарів попереднього попиту. Мета кваліфікаційної роботи: розробка стратегій кроссканального маркетингу на основі маркетингових досліджень. Об’єкт дослідження: механізм впливу комбінацій декількох каналів комунікації при просуванні товару на споживачів. Дана кваліфікаційна робота має високий ступінь новизни, оскільки має часові межі – пандемія, що на території України з 2020 року. Положення, що захищаються: визначення аналітичного поля для просування товарів попереднього попиту з попереднім визначенням стратегії в умовах пандемії. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта дослідження: має необхідність використання в період пандемії для просування товару роздрібного магазину, що значно вплине на фінансово-економічні показники підприємства. У даній роботі використані наступні методи: IFAS та EFAS-аналізи, ABC та XYZ- аналізи, SWOT-аналіз, статистичний метод, воронка продажів, RFM аналіз та аналіз життєвого циклу клієнта.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165367
Розташовується у зібраннях:2021 рік випуску 075 маркетинг Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пономарьова.pdf3,58 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.