Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165400
Назва: Маркетингова стратегія підприємства на ринку послуг
Автори: Буйнова, Олена
Ключові слова: МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, КАВ’ЯРНІ ТРЕТЬОЇ ХВИЛІ, СПОЖИВЧА ПОВЕДІНКА, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ
Дата публікації: 9-чер-2023
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі досліджено особливості формування маркетингової стратегії підприємства на ринку послуг. Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовища підприємства. Проведено дослідження поведінки споживачів на ринку послуг з метою покращення маркетингової стратегії підприємства. Об’єкт розроблення: маркетингова діяльність підприємства на ринку послуг. Мета кваліфікаційної роботи: розробка маркетингової стратегії для підприємства на ринку послуг та інструментів її реалізації. Положення, що захищаються: особливості споживчої поведінки на ринку послуг громадського харчування обумовлюють маркетингову стратегію підприємства. Інформація щодо впровадження (за наявності): Результати роботи впроваджені в маркетингову діяльність «ФОП Яворський» кав’ярня «The Atelier» при розробці маркетингової стратегії Кваліфікаційна робота має тісний зв`язок з курсовими проєктами з маркетингових досліджень та маркетингового стратегічного планування. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у розумінні доцільності впроваджених рекомендацій щодо досягнення підприємством своїх маркетингових цілей та впливу на суспільство і економіку в цілому. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: основними рекомендаціями щодо вдосконалення маркетингової стратегії підприємства є фокусування на тому, щоб отримати більше від існуючого продукту на існуючому ринку. Основними інструментами реалізації стратегії проникнення є розвиток та вдосконалення інструментів маркетингових комунікацій: знижки, акції, бонусні програми, власна програма лояльності, а також управління взаємовідносинами з клієнтами. У роботі використано такі методи досліджeнь: аналіз економічних показників; статистичні методи (для проведення аналітичних оцінок результатів маркетингового дослідження); метод ситуаційного аналізу (при розробці підходів до визначення поведінки споживачів); методи аналізу чинників маркетингового середовища (для PEST-, IFAS-, EFAS-аналізів); маркетингові польові дослідження (для опитування споживачів).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165400
Розташовується у зібраннях:2023 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Буйнова.pdf1,62 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.