Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165426
Назва: Маркетинговий інструментарій позиціонування бренду на ринку
Автори: Шак, Владислав
Дата публікації: 9-чер-2023
Короткий огляд (реферат): Об'єктом дослідження є маркетинговий інструментарій бренд-менеджменту. 5 Предметом дослідження є характеристики та особливості формування позиціонування бренду на ринку споживчих товарів. У роботі були застосовані наступні практичні інструменти та методи аналізу: аналіз місії за факторами Ф. Котлера, аналіз стратегічної мети за критеріями технології метоціння SMART, SWOT-аналіз, аналіз конкурентоспроможності з використанням методики відбору конкурентів І. В. Котляревської.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165426
Розташовується у зібраннях:2023 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ШАК.pdf1,12 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.