Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165729
Назва: Управління просуванням у соціальних мережах послуг компанії на ринку громадського харчування
Автори: Трофименко, Олеся
Ключові слова: УПРАВЛІННЯ ПРОСУВАННЯМ, СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ, ГРОМАДСЬКЕ ХАРЧУВАННЯ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ
Дата публікації: 8-гру-2023
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі проаналізовано управління просуванням послуг компанії на ринку громадського харчування через соціальні мережі. Об’єкт розроблення: процес управління маркетинговими комунікаціями компанії на ринку громадського харчування. Мета кваліфікаційної роботи: аналіз та удосконалення просування у соціальних мережах послуг компанії на ринку громадського харчування в Україні. Положення, що захищаються: кваліфікаційна робота захищає положення, що стосуються аналізу ринку громадського харчування, вивчення ролі соціальних мереж в маркетингу, розробки маркетингових заходів та стратегічних рішень щодо просування та їх впровадження. Інформація щодо впровадження: на основі результатів роботи можуть бути розроблені та впроваджені маркетингові стратегії та заходи для просування послуг компанії у соціальних мережах. Взаємозв’язок з іншими роботами: кваліфікаційна робота має зв'язок з виконаними курсовими проектами «Вдосконалення маркетингової стратегії підприємства» та «Обґрунтування управлінських рішень щодо маркетингових комунікацій підприємства», також тісний зв’язок зі звітом з передатестаційної практики магістра. Результати роботи можуть бути використані: компаніями у сфері громадського харчування для покращення їх присутності та ефективності у соціальних мережах. Робота має застосування: у сфері маркетингу та громадського харчування. Соціально-економічна ефективність роботи полягає: у підвищенні обсягу замовлень та прибутковості компанії завдяки впровадженню маркетингових стратегій у соціальних мережах. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: розвивати та підтримувати активну присутність компанії у соціальних мережах, а також вдосконалювати маркетингові підходи для підвищення ефективності. У роботі використано такі методи досліджень: аналіз ринку, аналіз фінансово-економічної діяльності, PEST, IFAS, EFAS, SWOT-аналіз, АВС&XYZ-аналіз, ланцюг цінностей McKinsey, аналіз маркетингової діяльності, комплекс маркетингу 7P, опитування споживачів, аналіз конкурентів, аналіз факторів конкурентоспроможності фірм-конкурентів, розробка маркетингових заходів просування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165729
Розташовується у зібраннях:2022-2023 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Трофименко.pdf6,94 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.