Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165982
Назва: | Розробка логіки поведінки рухомих персонажів на ігровому двигуні Unity 3D |
Автори: | Соколова, Н. О. Головко, Є. В. |
Ключові слова: | ігровий двигун Unity 3D;3D-моделі;логіка поведінки ігрових персонажів |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | НТУ ДП |
Бібліографічний опис: | Соколова Н. О. Розробка логіки поведінки рухомих персонажів на ігровому двигуні Unity 3D / Н. О. Соколова, Є. В. Головко // Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : зб. наук. пр. 16-ої міжнар. конф., м. Дніпро, 15 грудня 2021 р. – Дніпро : НТУ "ДП", 2022. – № 6. – С. 102-105. |
Короткий огляд (реферат): | Описано процес створення логіки поведінки персонажів гри. Виконано 3D моделювання нерухомих та рухомих ігрових об'єктів з використанням сучасного інструментарію 3D-моделювання на візуалізованих ігрових сценах. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165982 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості: матеріали 16-ої міжнар. конф. (15 грудня 2021 р., м. Дніпро) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
konfer_21_-102-105.pdf | 599 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.