Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165982
Назва: Розробка логіки поведінки рухомих персонажів на ігровому двигуні Unity 3D
Автори: Соколова, Н. О.
Головко, Є. В.
Ключові слова: ігровий двигун Unity 3D;3D-моделі;логіка поведінки ігрових персонажів
Дата публікації: 2022
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Соколова Н. О. Розробка логіки поведінки рухомих персонажів на ігровому двигуні Unity 3D / Н. О. Соколова, Є. В. Головко // Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : зб. наук. пр. 16-ої міжнар. конф., м. Дніпро, 15 грудня 2021 р. – Дніпро : НТУ "ДП", 2022. – № 6. – С. 102-105.
Короткий огляд (реферат): Описано процес створення логіки поведінки персонажів гри. Виконано 3D моделювання нерухомих та рухомих ігрових об'єктів з використанням сучасного інструментарію 3D-моделювання на візуалізованих ігрових сценах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165982
Розташовується у зібраннях:Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості: матеріали 16-ої міжнар. конф. (15 грудня 2021 р., м. Дніпро)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
konfer_21_-102-105.pdf599 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.