Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166170
Назва: Формування конкурентних преваг текстильного підприємства (за матеріалами ТОВ «ПАРТНЕР ТЕКС»)
Інші назви: Formation of competitive advantages of a textile enterprise (based on the materials of “PARTNER TEX” LLC)
Автори: Комар, Анастасія Максимівна
Ключові слова: КОНКУРЕНЦІЯ, КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ, СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ, ДЖЕРЕЛА ФОРМУВАННЯ
Дата публікації: гру-2023
Бібліографічний опис: Комар А.М. Формування конкурентних преваг текстильного підприємства (за матеріалами ТОВ «ПАРТНЕР ТЕКС») / А.М. Комар. Д. : НТУ «ДП», 2023. с. 90.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент організацій і логістика), Дніпро, 2023. Об’єктом розроблення є процесом формування конкурентних преваг текстильного підприємства. Мета роботи – теоретичні, методичні та практичні підходи до формування конкурентних преваг текстильного підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто особливості розвитку конкурентних переваг та джерела їх формування; досліджено зміст і види конкурентних переваг та завдання підприємства щодо створення та управління ними; оцінено завдання формування стратегічних напрямів забезпечення конкурентних переваг; досліджено умови функціонування підприємств виробників одягу та текстильних виробів; розглянуто загальну характеристику ТОВ «ПАРТНЕР ТЕКС» та оцінити його конкурентне середовище; оцінено ефективність фінансово-господарської діяльності ТОВ «ПАРТНЕР ТЕКС»; обґрунтовано основні напрями формування конкурентних переваг ТОВ «ПАРТНЕР ТЕКС»; впроваджено проєкт заходів та обґрунтувати необхідні витрати; оцінено ефективність проєкту формування конкурентних переваг ТОВ «ПАРТНЕР ТЕКС».
Опис: Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент організацій і логістика), Дніпро, 2023. Об’єктом розроблення є процесом формування конкурентних преваг текстильного підприємства. Мета роботи – теоретичні, методичні та практичні підходи до формування конкурентних преваг текстильного підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто особливості розвитку конкурентних переваг та джерела їх формування; досліджено зміст і види конкурентних переваг та завдання підприємства щодо створення та управління ними; оцінено завдання формування стратегічних напрямів забезпечення конкурентних переваг; досліджено умови функціонування підприємств виробників одягу та текстильних виробів; розглянуто загальну характеристику ТОВ «ПАРТНЕР ТЕКС» та оцінити його конкурентне середовище; оцінено ефективність фінансово-господарської діяльності ТОВ «ПАРТНЕР ТЕКС»; обґрунтовано основні напрями формування конкурентних переваг ТОВ «ПАРТНЕР ТЕКС»; впроваджено проєкт заходів та обґрунтувати необхідні витрати; оцінено ефективність проєкту формування конкурентних переваг ТОВ «ПАРТНЕР ТЕКС».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166170
Розташовується у зібраннях:2023-2024 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титульні аркуші_Комар.pdf327,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Д_Комар_ок.pdf44,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.