Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166469
Назва: Формування ринку туристичних послуг
Автори: Безугла, Л. С.
Варяничко, М. В.
Ключові слова: закон попиту і пропозиції;туризм
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Безугла Л. С. Формування ринку туристичних послуг / Безугла Л.С., Варяничко М. В. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 2. – С. 113-114.
Короткий огляд (реферат): З економічної точки зору під туризмом розуміється суспільно-економічна діяльність, яка об’єднує попит та пропозицію для забезпечення процесу купівлі-продажу туристичної продукції в певний час в певному місці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166469
Розташовується у зібраннях:Секція 2 – Економіка і управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Молодь_2023_том_2_final_v-113-114.pdf447,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.