Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166479
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПроців, В. В.-
dc.date.accessioned2024-03-21T09:22:26Z-
dc.date.available2024-03-21T09:22:26Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПроців В. В. Гальмування шахтного потягу на небезпечній ділянці рейкової колії / В. В. Проців // Гірнича електромеханіка та автоматика : наук.-техн. зб.-Д. : НГУ, 2013.- Вип. 90. – С. 81-88uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166479-
dc.description.abstractІстотне підвищення показників роботи транспорту на горизонтальних гірничих виробках шахт України, де головним є локомотивний, можливе, перш за все, за рахунок використання важких багатовісних локомотивів, здатних надійно працювати на шахтній колії із суттєвою недосконалістю в плані та профілі. Для гальмування шахтних поїздів використовують колісно-колодокові, дискові осьові й трансмісійні, а також рейкові гальма (магнітні й гравітаційні), що встановлені на електровозі. Найперспективнішим з існуючих нині шахтних локомотивів є шарнірно-зчленований електровоз Е10 [1], що оснащений усіма вище переліченими системами гальмування, а також має сучасну систему керування тяговими двигунами постійного току.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНГУuk_UA
dc.subjectнаучная публикация НГУ 2013uk_UA
dc.subjectрельсовый тормозuk_UA
dc.subjectторможение шахтного поездаuk_UA
dc.subjectшахтный рельсовый транспортuk_UA
dc.subjectшахтний рейковий транспортuk_UA
dc.titleГальмування шахтного потягу на небезпечній ділянці рейкової коліїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk622.625.2uk_UA
Розташовується у зібраннях:ГЕА, 2013 рік, №90

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
CD244-81-88.pdf497,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.