Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166479
Назва: Гальмування шахтного потягу на небезпечній ділянці рейкової колії
Автори: Проців, В. В.
Ключові слова: научная публикация НГУ 2013;рельсовый тормоз;торможение шахтного поезда;шахтный рельсовый транспорт;шахтний рейковий транспорт
Дата публікації: 2013
Видавництво: НГУ
Бібліографічний опис: Проців В. В. Гальмування шахтного потягу на небезпечній ділянці рейкової колії / В. В. Проців // Гірнича електромеханіка та автоматика : наук.-техн. зб.-Д. : НГУ, 2013.- Вип. 90. – С. 81-88
Короткий огляд (реферат): Істотне підвищення показників роботи транспорту на горизонтальних гірничих виробках шахт України, де головним є локомотивний, можливе, перш за все, за рахунок використання важких багатовісних локомотивів, здатних надійно працювати на шахтній колії із суттєвою недосконалістю в плані та профілі. Для гальмування шахтних поїздів використовують колісно-колодокові, дискові осьові й трансмісійні, а також рейкові гальма (магнітні й гравітаційні), що встановлені на електровозі. Найперспективнішим з існуючих нині шахтних локомотивів є шарнірно-зчленований електровоз Е10 [1], що оснащений усіма вище переліченими системами гальмування, а також має сучасну систему керування тяговими двигунами постійного току.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166479
Розташовується у зібраннях:ГЕА, 2013 рік, №90

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
CD244-81-88.pdf497,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.