Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166482
Назва: Роль емоційно-вольових чинників у формуванні рольової компетентності педагогів у сучасних педагогічних дослідженнях
Автори: Болокан, Є. О.
Нестерова, О. Ю.
Ключові слова: дистанційне навчання;рольова компетентність
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Болокан Є. О. Роль емоційно-вольових чинників у формуванні рольової компетентності педагогів у сучасних педагогічних дослідженнях / Болокан Є. О., Нестерова О. Ю. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 2. – С. 118-119.
Короткий огляд (реферат): Успішність дистанційного навчання значною мірою залежить від урахування когнітивних аспектів. Важливо забезпечити якісну комунікацію між системою та учнем через грамотний інтерфейс, що сприятиме зрозумінню та мотивації, а також розробити дизайн системи, який буде сприяти ефективному сприйняттю інформації та самостійному навчанню учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166482
Розташовується у зібраннях:Секція 3 – Гуманітарні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Молодь_2023_том_2_final_v-118-119.pdf344,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.