Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166486
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Литовченко, А. | - |
dc.contributor.author | Нестерова, О. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-25T09:34:32Z | - |
dc.date.available | 2024-03-25T09:34:32Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Литовченко А. Особливості вибору методів навчання для реалізації концепції активного навчання / Литовченко А., Нестерова О. Ю. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 2. – С. 127. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166486 | - |
dc.description.abstract | Питання вибору методів навчання є досить проблемним для багатьох педагогів-практиків, особливо тих, хто тільки розпочав педагогічну кар’єру. У переважній більшості випадків актуальним є оцінювання потенціалу певних методів перед застосуванням їх у відповідних навчальних ситуаціях. Важливість такого оцінювання визначається також і таким явищем, як «опір здобувачів освіти застосуванню активних методів навчання». | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | методи навчання | uk_UA |
dc.subject | спеціальність здобувачів освіти | uk_UA |
dc.subject | проектування освітнього процесу | uk_UA |
dc.title | Особливості вибору методів навчання для реалізації концепції активного навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 378 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Секція 3 – Гуманітарні науки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник_Молодь_2023_том_2_final_v-127.pdf | 342,05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.